sobota, 4 stycznia 2014

Szalona kucharka
czyli
ciasto w 5 minut!


Już dawno słyszałam o cieście, które jest pyszne, czekoladowe, rozpływa się w ustach i można je zrobić w 5 min! Nie mogłam uwierzyć, dlatego znalazłam przepis i ruszyłam w stronę kuchni.



Potrzebne składniki:


Składniki na kubek o pojemności 300ml:
1. 1 jajko
2. 3 łyżki mleka
3. 3 łyżki oleju
4. 3 łyżki nutelli
5. 2-3 łyżki cukru (ja dodałam 2) 
6. 2,5 łyżki kakao
7. szczypta soli
8. 4 łyżki mąki
dodatkowo:
9. możemy dodać 1-2 łyżeczki cukru waniliowego lub 1/2 łyżeczki cynamonu


Co robimy po kolei?

1. Do kubka wbić jajko i rozbełtać widelcem.
2. Dodać mleko, olej, wymieszać.
3. Dodać nutellę i energicznie wymieszać.
4. Wsypać cukier, kakao, sól i znów wymieszać.
5. Na końcu dodać mąkę i krótko wymieszać.
 6. Kubek z ciastem wstawić do mikrofalówki, piekłam na największej mocy mikrofalówki (u mnie 800W) przez 2 minuty (można piec trochę dłużej 2,5 minuty, ale trzeba uważać żeby się nie przypaliło).

Oto mój wypiek:

Może nie wygląda zachęcająco, ale jest pyszne! Mam nadzieję, że Wam wyjdzie piękniejsze i jeszcze smaczniejsze. 

SMACZNEGO! :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz